BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 29, 2010

~LANGGAR LEMBU???~

siapa???apa??????????????huhhhhhhhhh???OMG...

ermmmm....kesian kwn aku kene 6 jahitan gara2 si couple lembu melintas jalan ngan mesranyer....
nak dijadikan citer kwn aku plop rabun.....

ms kejadian:maghrib... kenderaan terlibat:motor RXZ n sepasang lembu sejoli

dah la lg 4 ari exam kot....ayooooo.......kecian dye.....tumpang simpati.....
ps:arap2 mat alik derah sembuh......:)

aku n beberapa geng2 kelas g la nawat dye....bekok chobong mate....biru.....eeeee....takut...
lame gok r duk situ.....siap makan tgh hr g...:P...ngeh3...credit to umi n abah mat alik....wink3.....

menjelang tgh hr....kami dengan 2 buoh kete....balik la.....sebuoh kete balik doh menuju ke destinasi yg betol....tp aku????jeng3...

G MENGHIRUP UDARA SEGAR BUGAR DI PANTAI IRAMA,BACHOK....

hehehee......puah ati g sane....ilang tension aku....yuhuuuuu.....sedak plop main air....hahahhaa

ps:bnyok tapok kaki aku je situ...:P


hehehhee....nadia in love?????keh3

aku x akan tggl si pojaan atiku niyh....walau mane aku ade.....kih3.....

ps:adek2 maen....sedaknyer.....maen timbus2.....nk jugok.....
pss:pakai bj kurung kot.......ermmmmm.....berangan je la nadia oi....

wahhhhhhh...bot....nak naek......:(

hehehe.....amik feel laut.....ermmmm...sedak.....:P
ermmm..pucatnyer bibir aku....x sehat mane...tahan muntoh n fenin pale.....

ps:sgt seronok......tq kinah,syira,adib n mat penang.......

kinah:pemilik kete..
mat penang:pemandu kete
adib:si kepoh...hehe
syira:member menumpang...huhuhu...same ngan aku....

No comments:

Post a Comment