BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 4, 2010

tibi???

ari ni aku g la hospital coz batuk aku x baik2.....
member aku lak 2 org lg demam.....1 lg pon batuk cm aku....
then, aku n 3 org tuh g la hospital dgn kenderaan sendiri coz cerewet klau g ngan HEP ni....
aku n 1 member aku diminta ke makmal tuk amik sample darah...
terpinge2 aku coz ni la first tyme aku amik daroh....
takut siot......aku g la makmal dgn muke takutnye....
ikutkan ati nk blah je....tp member aku suh gak g coz takut jangkit kt org lain lak...btol gak...
aku tgok muke nurse tuh....(aku tunjuk muke kesian n nk nangis).....bangang je....dah la tunggu lame.... aku disuntik sambil aku pelok member aku......cm dak kecik jer....huhuhu
aku telah disyaki tibi pade mulenye.....tp alhamdulillah.....ujian tuh negetif.....fuh....lega.... tp aku still batuk2....n obat yg same gak yg diberi......aku rase malas dah nk mkn tau.....

so, esok aku n classmate n coursemate akan ke KEM BUKIT KLUANG.....
tggu kedatangan kami wahai kem....huhuhu....
p/s ikhlas ke aku???

No comments:

Post a Comment